REUTERS - ЦЕ НАЙНОВІША ОРГАНІЗАЦІЯ НОВИН, ЯКА ЗАБЛОКУЄТЬСЯ В КИТАЇ - TECHCRUNCH - РИСИ - 2019

Anonim

Reuters приєднався до Bloomberg, Нью-Йорк Таймс і Wall Street Journal, заблокований у Китаї. Сам агентство Reuters повідомило, що його веб-сайт сьогодні недоступний в країні.

Організація заявила, що вона частково зазнала цензуру в Китаї в минулому, але на цей раз на англійські та китайські сайти постраждали. Це підтверджено даними інтернет-моніторингу сайту Great Fire.

"Reuters прагне до практики справедливої ​​та точної журналістики по всьому світу. Ми визнаємо величезне значення новин про Китай для всіх наших клієнтів, і ми сподіваємось, що наші сайти скоро будуть відновлені в Китаї", - сказано в повідомленні Reuters.

Причина блоку не зрозуміла. Інтернет-цензурний орган Китаю часто блокує нові сайти та послуги без попередження, але у випадках засобів масової інформації це часто випливає з суперечливих історій. Це було наслідком колишніх обмежень, накладених на "The Guardian", "Нью-Йорк Таймс" та "Блумберг", кожен з яких опублікував політичний випадок, перш ніж він був заблокований. Проте агентство Reuters недавно випустило історії, які, безсумнівно, піднімають червоні прапори або охоплюють важливі теми.

Reuters приєднується до WSJ, NYT, Bloomberg у клубі "заблокований Китаєм". Хто залишився? Будь хто крім FT?

- Джош Чин 李肇华 (@иоччин) 20 березня 2015 року

У подібних новинах в Китаї під час пожежі внаслідок сильної атаки DDoS протягом останніх декількох днів, націлених на сайти, які він відображає, щоб уникнути цензури, піддалася пожежа. Організація обслуговує 2, 6 мільярда запитів за годину, що зафіксувала плату за хостинг до 30 тисяч доларів на день, що спонукало його публікувати з проханням про допомогу.

Винападаючого нападу не було виявлено, але інцидент настає через кілька днів після того, як історія Уолл-стріт Джордж пояснила, що Великий вогонь використовує хмарні системи зберігання, щоб обійти китайський цензурний режим. Ви можете зробити власні висновки з цього.